duminică, 13 iunie 2010

Banchetul generaţiei 2010-30 Mai 2010

Mult aşteptatul banchet a venit cu paşi rapizi! Doamna Daniela Abageru s-a ocupat în totalitate (aproape) de organizarea banchetului claselor a VIII-a din această generaţie. Şi, astfel, în ziua de 30 Mai 2010, ne-am adunat două mâini de ştrumfi şi una de profesori la Clubul Bursei, tocmai în buricul târgului.


(Gheorghiţă, care s-a hotărât în ultimul moment să vină, nu putut lăsa colegii să se distreze singuri!)

(Toate trei avem aceeaşi pasiune, şi anume aceea de a face poze- Ramona, Georgiana, Mădălina (cunoscute sub numele de Îngerii lui Charlie) )

(Două persoane foarte dragi mie: Doamna Daniela Abageru -prof. Limba şi literatura română şi Doamna Diana Eşanu -prof. Istorie)


Nici bine nu am ajuns, am făcut repede pozele nelipsite şi a şi început distracţia. Ce mâncare, ce odihnă?! Jos pantofii şi dans taică!
(Doamna Director Carmen Tomescu, nici bine nu a ajuns şi s-a integrat printre ştrumfii nelipsiţi de energie)




(Meneaito nu putea să lipsească, iar noi, gagicile, cu pantofii în picioare ne chinuiam să ne învârtim corect ca nu cumva să se rupă vreun toc!)





(Nichita şi prea iubita ei prietenă din acea seară, boxa)


(Eu şi Răzvan- "Datoare cu o bere!!!" Da, ştiuu!! De ce? Totuşi, eu am luat premiul!!!! )

Seara a urmat cu un concurs de Miss şi Mister absolvent, pus la cale de doamna Abageru şi de câţiva elevi. Concursul cuprindea patru probe şi anume: proba de prezentare, proba de dans, o probă aparte prin care băiatul trebuia să improvizeze o dedicaţie partenerei şi a patra probă iar dans.
Premiile câştigate au fost:

(Miss-Ramona Donisă )

(Mister- Ciprian Popa)

(Cea mai reuşită pereche- Diana Guşă şi Răzvan Nanu)

(Cea mai originală pereche- Georgiana Caraiman şi Cristian Abunei("Pereche foarte dragă mie, deoarece ambii sunt colegii mei"-spune Simonica şi eu o aprob)




În jur de ora 00:00, am ciocnit câte un pahar de şampanie, de dragul anilor petrecuţi în şcoala Ion Ghica. Amintiri plăcute, sau neplăcute, dar ce ar fi lumea dacă ar fi numai bine?! Deja toate secretele încep să iasă la iveală, că doar nu mai au cum să ne scadă nota la purtare. Profesorii îşi împart cunoştinţele cu privire la metodele de copiat din liceu,iar noi, elevi conştiincioşi, ascultăm de o persoană mai mare şi promitem să punem în practică medodele spuse.
Stau şi mă gândesc cum de un profesor poate rezista să vadă cum în fiecare an, o mână de elevi îşi ia zborul din şcoală."Un rău absolut necesar" Da, asta e!
A fost o seara excepţională. Şi nu am plâns. De ce?Pentru că ştiam că nu o să se termine aici. Şi aşa a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu